
אזכורים בתקשורת
ד"ר שולמית בלנק: מאישה עם חזון – למרכז שמעניק עתיד
כשהקימה ד"ר שולמית בלנק את פנימיית בני ארזים בשנת 1992, לא עשתה זאת כמענה נקודתי לבעיה קיימת – אלא מתוך ראייה רחבה, עמוקה, ואנושית של
מנכ"לית בני ארזים ופסיכיאטרית ראשית

כשהקימה ד"ר שולמית בלנק את פנימיית בני ארזים בשנת 1992, לא עשתה זאת כמענה נקודתי לבעיה קיימת – אלא מתוך ראייה רחבה, עמוקה, ואנושית של
כל הזכויות שמורות לשולמית בלנק | מפת האתר